dicer - świat gier planszowych: Elder Sign - Unseen Forces



niedziela, 10 marca 2013

Elder Sign - Unseen Forces

          Siema !
           Na niedzielne południe, macie nowinkę ze świata mrocznego i pełnego tajemnic.

 … „Pchnięty instynktem przetrwania, przełamałem zaklęcie, które do tej pory mnie unieruchamiało i rzuciłem przygasającą pochodnię w kierunku istoty zagrażającej mojemu istnieniu[...] Kiedy odzyskałem moje zmysły, okazało się, że wszystko wygląda przerażająco mrocznie, a mój umysł pamiętawszy co się wydarzyło nagle oprzytomniał, jednak ciekawość przewyższała wszystko. [...] Wieloletnie piętno zostało zrzucone z moich ramion, wiedziałem, że ten, którego powaliłem, był źródłem całego zła płynącego z klątwy i nareszcie byłem wolny. Pogrzebałem pragnienia poznania złowrogich rzeczy, które nawiedzały mój ród od wieków i zmieniły moje lata młodość w niekończący się koszmar. […] -HP Lovecraft, Alchemist „ - wolne tłumaczenie


           W ten sposób Fantasy Flight Games zaczyna zapowiedź pierwszego dodatku do gry kooperacyjnej Elders Sing o nazwie Unseen Forces. Dla niewtajemniczonych przypomnę, że gra toczy się w realiach świata stworzonego przez Lovecraft'a, a miejscem rozgrywki jest muzeum pełne starożytnych artefaktów, w których płynie moc pradawnych, zła uśpionego od tysiąc leci, źródła magii, szaleństwa i zagłady naszej cywilizacji.

           Dodatek wprowadza dwie nowe kości oraz reprezentujące je karty, „błogosławieństwo” oraz „przekleństwo”, które jak opisują autorzy, mają reprezentować kaprysy pradawnych bogów, naturalnie biała kość będzie nam pomagać w wypełnianiu zadań natomiast czarna nam je utrudniała. Będzie ją można zdobyć poprzez negatywne bądź pozytywne realizacje przygód oraz podczas wydarzeń losowych. Wprowadzone zostaną również nowe karty „wstępu do muzeum” potrzebne do przemieszczania się po jego obszarze oraz pomieszczenia, zadania, postacie, potwory jednym słowem kompleksowa rozbudowa rozgrywki, która z pewnością umili nam grę.








Więcej na oficjalnej stronie FFG [link]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz